Kaos

Godmorgon! 

Har uppdaterat bloggen dåligt nu, men har ju haft fullt upp måste jag säga..

Festen i fredags.. Haha, det kom mycket folk och till en början hade alla trevligt tror jag. Jag hade kul jag också. Men senare började det verkligen spåra ur. Eller egentligen så spårade inte själva festen, utan en idiot fick det att spåra väldigt tidigt..Och för min del blev det en aning för mycket dricka.

Efter allt kaos så var alla påväg ut klockan var väll runt tolv eller nått då, och jag satt och pratade med hampus, väldigt länge.

När han gick var det ingen kvar, bara armin som skulle sova här, och min lillasyster som låg stendöd i sängen.

Morgonen efter.. herregud säger jag bara! Städade i två timmar innan dom andra vaknade, medans dom kollade på tv (!) så städade jag ytterligare en timma. Och jag var tvungen att sopa gatan för alla hade slängt flaskor från balkongen! Så runt 10 på morgonen stod jag mitt på stan och sopade gatan med en liten innesop! vi hade ingen annan, åherregud :)

Så kom evelina och vi hjälptes åt att städa.
Senare åt jag evelina och armin tacos och kollade på film, och emma och anna kom också, men då fick jag lov att fortsätta städa, var ju inte klar än. Och när jag hade somnat av utmattning så städade evelina klart köket, tack hjärtat!

Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0