Utegångsförbud kan dra

Sitter inne och hör massor med smällare typ utanför fönstret och är på så dåligt humör att jag skulle kunna slå sönder någonting.

Var hemma hos emma med henne anna karin karin lina jane hanna och mathilda. Jättesöta hela högen och taggade som fan på kvällen. Och det förstår jag! hade också varit det om jag var dom. Men inte var jag nå taggad alls, vad hade jag att se fram emot? att mamma ska hämta mig och låsa in mig på rummet, och det är precis vad hon har gjort nu. 

Haha, när tjejorna fått lite i sig var dom ju helt galna, dansade på bordet osv, och verkligen loove life. Sjöng falskt till alla låtar, skriker när dom ska kissa osv, MEN DET ÄR JU SÅ DET SKA VARA! :)

Men jaja, sitter väll här själv hela kvällen nu, jäääätteroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0