At home.

Hejhopp allihopa. Har vaknat till precis, varit hur trött som helst efter igår!

Vi var iallafall i Jägarstugan med nya klassen. Mitt ute i ingenstans måste jag säga alltså! Var lite skeptisk till en början, Och lär ju säga att det var rätt så stelt. Men efter ett tag hade vi faktiskt roligt,  och kkvällen var hur mysig som helst! Dom som är mest pratglada i klassen kanske jag sa säga, vi satt ju vid elden. Och till en början så körde vi " sug och blås" kulkul. Men efter ett tag ville alla ta en paus och gick ut. När dom flesta var inne igen, så fick vi för oss att köra " jag har aldrig " Fyfaaaan det spårade litegrann mot slutet måste jag säga! så jävla roligt alltså! Hahaha herregud kan inte ens beskriva. Slutade med att dom flesta av oss satt typ och berättade massa sexhistorier, okej liksom? hahahah. 

Sen la sig dom flesta och sov, medans jag mimmi och rebecca satt uppe och pratade ytterligare litegrann. När vi tillslut gick och la oss så började samuel berätta massa roliga gåtor, men allt slutade då med att jag låg i min säng och berättade spökhistorier. Jag vart själv så jäääävla rädd att när jag, lisa maria och josefine skulle gå på toa (dass..) så fick maria gå och hålla i mig för jag var så jävla rädd haha!

Sen när vi hade kommit in igen och lugnat ner oss, lägger jag mig och kollar ut genom fönstret, då går alltså ALICIA HOLMSTRÖM utanför med en ficklampa under ansiktet och skriker och stirrar på mig FY-FAN! trodde seriöst att jag skulle kissa på mig! Helvete alltså! Men tillslut somnade jag iallafall. Jag tror det här med klassen kommer funka bra, iallafall med dom flesta..

Har tyvärr inga bilder eftersom att jag glömde kameran, sällan.


Kommentarer
Postat av: jennhy

lycko dig som går med samuel!! :O haha

2010-08-20 @ 08:42:37
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0