Everybody crash and burn sometimes

Sitter i soffan och kollar på sune. Är inte på speciellt bra humör.

Måste bara få skriva av mig lite. 
Jag är så jävla trött. Trött på att ständigt behöva bli besviken på folk. Trött på att höra vad någon säger bakom min rygg. Trött på att oftast välja fel. Trött på att GÖRA fel, trött på att lita på fel människor.. Ja ni hör ju. Jag vill bara komma från det! Känns som jag sitter fast. Och inte kommer loss liksom. Men jag har börjat dra mig sakta ifrån allting som jag har valt som gått åt helvete. Sakta men säkert. 

Men är trött på att behöva sitta i mitt rum och tänka: VARFÖR lite jag på henne/honom, varför kunde jag inte ha gjort si eller så istället. Att hamna i skiten för någon annans skull är någonting jag gjort alldeles för många gånger nu och nu tänker jag fan lägga av med det. Jag måste börja ta MIG först. För alla andra tar sig själva först. Jag måste lära mig att inte bara göra det jag tror blir bäst för andra, utan också börja fundera på vad JAG behöver, och vad jag vill. Jag ska ju trots allt vara huvudpersonen i MITT liv. För ärligt talat så orkar jag inte med den här skiten längre, måste verkligen ta mig upp härifrån nu.! Måste jobba upp mitt kassa självförtroende och skaffa lite självrespekt vafan. Ibland har jag bara lust att slå mig själv och be mig att ta och växa upp någongång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0