Hem ljuva hem!

Sitter just nu hemma i min säng och myser. Kom ju hem från falun idag, har förövrigt haft jättemysigt där hemma hos iza! Jag behövde verkligen träffa henne. Iallafall när jag kom hem så käkade jag och bytte om, sen så bar det av mot cecila för att träffa henne didde och pk, hade riktigt kul därborta. Men jobbigare var det när jag skulle  hem och mamma kunde såklart absolut INTE hämta mig. Så fick alltså gå från hantverkarbacken till stan klockan halv tolv. Trött jag blev, usch.

Bild från i somras, steker lite? ;) hahahhaha


Kommentarer
Postat av: Jennifer

älskar ditt hår!

2010-08-23 @ 20:40:02
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du löshår eller är det ditt riktiga? riktigt fint iaf =)

2010-08-25 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0