♥- vad jag ska blogga om

Har ju hoppat över några dagar nu, men 10 och 14 är exakt lika, så jag hoppar över 10.

♥ Dag 11 – Mitt arbete.

Har jag något arbete haha? nej det har jag nog inte, har ju inge jobb .. än. Mitt arbete är väl skolan då antar jag. Haha vad ska jag skriva om den då, tycker skolan är dryg. Men det går väl ganska bra ändå. Har aldrig älskar den kan jag ju säga, mer hatat den. Men man måste ju ha en utbildning! 

Hmm, mina favoritämnen är svenska och bild, ämnena jag hatar är först och främst matte, sen kan jag tycka att administration kan suga jävligt mycket också. Vad kan jag säga mer? är väl mimmi och alicia som gör skolan värd att gå till haha. Och är mimmi sjuk så suger det verkligen, eftersom att vi är som piff och puff och umgås varenda dag.





haha, så jefla ugly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0