En perfekt helg för mig

♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.

Hm, tänkte på det ett tag och kom fram till att min helg skulle bestå av :

Fredagen: Lediga från skolan och träffar kompisar på dagen och taggar inför kvällen då det ska vara en riktigt rolig fest ( händer väl aldrig här, men ). Så vi sminkar oss, väljer kläder, fixar god dricka och lyssnar på skitbra musik sen så drar vi dit och allting går som planerat och det blir en kanonkväll :)

Lördagen: Vaknar, inge bakis. Bestämmer mig för att åka på en shoppingtur till Gävle med Mimmi. Har en mysig förmiddag med henne, gör många kap och tar en mysig fika och skrattar och har kul. 
På kvällen går jag och Tobias ut och äter tillsammans på något mysigt ställe och sen går vi hem och kollar på film och myser.

Söndag: Sover riktigt länge för att vakna och då märka att det är snöstorm och man inte kan gå ut. Så är bara hemma med Tobias och tar det lugnt. Busar och har det mysigt :)

Ungefär något sånt skulle väl inte vara fel!



Kommentarer
Postat av: b

vart är tröjan köpt?:) så grymt snygg!

2011-01-15 @ 16:43:17
URL: http://soetlittelb.blogg.se/
Postat av: Angelica Kraft

Du är otroligt fin! :)

2012-01-02 @ 03:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0