Frisyrer

♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.

Allra bäst trivs jag i lockigt utsläppt hår för då känner jag mig fin haha :)





Sen kan jag tycka att det är fint med rakt hår ibland, men det är bara när jag tröttnat på det lockiga;) men som sagt, tycker om att ha rakt någon gång ibland!



Men oftast när jag har rakt så har jag håret uppsatt i en tofs, för att det inte ska se så tråkigt ut haha :)



Men självklart är den absoluta favorit mys-frisyren boll på huvudet! och det har jag nästan alltid när jag är hemma. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bild på din locktång och skriv va de är för nån och så :) den verkar bra för du får fina lockar

2010-12-06 @ 20:26:21
Postat av: Sandra

har du löshår? :)

2010-12-07 @ 17:54:49
Postat av: Johanna

Undrar detsamma som sandra ! =)

2010-12-07 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0