My dreams♥

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Ja, medan jag sitter här och inte har något speciellt för mig så kan jag ju passa på att göra den här som jag inte hann igår. 

Mina drömmar är inte så olika alla andra tjejers drömmar. Modell, victorias secret såklart, sångerska, på världsklass nivå isåfall. Bo i Hollywood, LA i ett stort vitt hus med pool och massa fina saker. Och mycket pengar självklart också, som jag tjänar själv. En liten chiuaua eller hur det nu stavas, gosig och söt ska den vara, och fluffig! Sen kärleken såklart, en snygg och mycket snäll man ska jag ha. 

Haha men det där är kanske inget som kommer hända eftersom att jag faktiskt inte har någon speciell talang förutom att jag är halvduktig på att rita. 

Så det jag vill som kanske skulle vara rimligt är väl att bo i en fin stor lägenhet i stockholm med the love of my life. För man är inte rik om man bara har pengar you know. Kärleken är viktig den också! Ska ha råd med det jag vill ha råd med. Ett jobb som jag trivs med och tjejkompisqar att ha roliga och mysiga middagar med. 

Ungefär något sånt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0