ilska hej.

Är SÅÅÅÅÅ arg just nu! har seriöst lust att lå sönder någonting! USCH va jag är arg ! Så himla iirriterad på mamma , seriöst!

För det första, hade varit hos hanna hela dagen, uppe i östanbyn. Och vad tror ni att mamma säger när jag ringer och frågar efter skjuts?

Jag: Mamma snälla kom och hämta mig, är ju nästan i högbo!:(

Mamma: nej jag orkar inte, kom just in genom dörren.

Jag: men då måste jag ju gå hem?

Mamma: ta bussen?

Jag: har ju inga pengar..

Mamma: nehepp, då får du gå.

Så, jag gick, utan vantar eller mössa i iiiskyla (!) Så himla arg! ( Lär ju informera för er som inte vet, att det är jävligt långt därifrån till stan, utan vinterkläder, sju på kvällen, i snöovädret) 

Sen kommer jag hem och ska äntligen värma mig. Och när jag öppnar dörren säger mamma på en gång: Gå ut med nicki (hunden)

Usch nu blev jag rikigt arg och vi började bråka. Lite senare så frågar jag om jag kan få min månadspeng för jag ska köpa lite festkläder tills nästa vecka. Och då säger hon att jag inte har gjort det jag ska och ring för mycket osv. SÅ inga pengar på hela månaden blir det heller!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅäDTFGFGJtrdjhotjhlogf hata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0