nära&kära

Imorse bråkade jag med mamma, väldigt mycket. Vi hade bråkat dagen innan och var inte sams så vi började skrika på varandra. Eftersom att jag sov länge och inte orkade gå till skolan. (Jag gjorde det senare iallafall)
Men när vi hade skrikit åt varandra så gick jag in på mitt rum och stannade där.
Efter ett tag kom min mamma in och kittlade mig under ena foten, vart förvånad oh vände mig om.

Jag: ? (irriterad)

Mamma: Jag älskar dig även fast du är en omöjlig skitunge * börjar skratta*

Även jag börjar skratta och jag får skjuts till skolan.
Det är så skönt när sånt löser sig, för jag älskar både mamma pappa joel och johanna, även om jag säger att jag hatar dom osv, bara för att det känns så för stunden...

Började tänka på det eftersom att jag hittade bilder sen jag var liten, och vi var en HEL familj.

pappa bygger min säng , och jag kollar på


Pappa & johanna



Bilder på mig&johanna











Jag och johanna steker ;)

Bilder jag hittade på johannas dator på mig.

HAHAH jätteful:D




Haha jag och agnes andersson








Jag och mina kusiner ;D


Jätteblåa ögon:O


Förlåt för så många bilder men jag äälskar gamla bilder! Måste avsluta med
Jordens skönaste bild på min syster :


Kommentarer
Postat av: elin

neej va söööt sista bilden ! =D=D

2010-02-26 @ 17:59:59
URL: http://elinbergsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0