En äkta vän



Där, på den där bilden ser ni en ÄKTA vän. En vän som aldrig sviker eller snackar bakom ryggen.

Har såå många vänner som t.ex. säger att dom inte ska snacka om en , kanske med en speciell person eller så, så gör dom det iallafall. Alltså det gör en så ledsen.  Visst ibland kanske det slinker ut någon sak man inte borde ha sagt, och iallafall jag, ångrar mig alltid och får dåligt samvete osv.
Om en vän har råkat sagt nått hemligt till någon om mig, klart jag blir ledsen och irriterad, men jag blir riktigt arg om personen lixom suttit och verkligen "snackat" skit om mig. Och man får alltid reda på det på ett eller annat sätt, så varför snacka så mycket skit?

Men jag har iallafall tur och har några vänner som inte är så, som håller hemligheter och inte snackar så. Och det är jag riktigt glad över, för alla behöver ju såklart en bästavän som man kan dela allt med och så, sen är det ju så att vissa kompisar inte går att lita på, men dom kan va roliga och snälla iallafall, och då får man väl hålla sig och inte snacka privata saker med dom, ;)

Kände bara för att skriva det för att jag nyss fick reda på att en person har gjort exakt det jag skrev mot mig, är jätteirriterad. Men det bevisar ju bara att jag inte kan lita på na , så that´s it,

Btw, saknar dig sofia ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Du är så underbar. kommer alltid att finnas för dig och kommer ALDRIG svika dig, jag är din vän så länge du vill.

Jag saknar dig.<3

2010-02-24 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0