stackars dig

Känner för att skriva av mig bara, så irriterad och sur.

Du kan skriva "fuck you bitch" du kan skriva hora, skriv slampa, skriv äckel, skriv vad du vill.
Det är ändå bara din egen tid som går åt. Den enda du sårar är dig själv.
För jag bryr mig inte, tar inte åt mig ett dugg. Det enda jag gör är att bli irriterad, inte sårad och ledsen som du verkar tro.
Men om du mår bättre av att försöka trycka ner på mig, så gör det då.
Tänker inte prata med dig, tänker inte vara otrevlig mot dig heller.
Tjänar inget på det, och du tjänar inte heller speciellt mycket på att göra det.

Jag behöver inte dig, men kommer inte "glömma dig" , bara komma över dig. Tycker bara du kan ge dig att skriva sånna saker om mig, det är ganska omoget, när vi inte har något med varandra att göra längre ens.


Kommentarer
Postat av: elida

Gumman vad har hänt :o <333 smsa mig

2010-02-28 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0