trött&sjuk

Vart suuperförkyld första dagen på lovet, bbaaraa pågrund av att hampus knuffa mig i massa snödrivor när vi skulle hem från en fest ;;))

Haha nejdå jag som började men skitsamma, förkyld är jag iallafall men tänker inte bara ligga inne för det :)

Träffa ju armin igår, först drog vi som sagt till donken, sen till ica och köpte halstabletter och senare hem till pontus ågren där var hahne empa simon och anton tror jag de va:p Som satt där och inte hade speciellt mycket att göra, kollade på OS.

Sen skulle pontus dra och lana hemma hos jonas med honom&hampus, så följde jag, hahne och simon med. Satt där ettt tag sen drog dom två, och jag skulle kolla när pontus jonas och hampus spelade, men de blev inget eftersom att inte internet fungerade tror jag, så jag och hampus drog hem till honom och sov där.

Hemma nu och mår lite smårisigt hehe, men ska iallafall dra och sola ett tag och sen vet jag inte vad som händer, puss :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0