Dåligt samvete

Får så himla dåligt samvete, har LOVAT mig själv, dyrt&heligt att jag ska fixa skolan. Men ändå när jag är där blir jag trött tycker det är jobbigt osv. Så går jag hem! Åh varför gör jag så ? Jag måste ju verkligen fixa skolan, nu sista året i nian , tillochmed sista terminen! Och jag bara går hem och "inte orkar" Och då skolkar jag ju. Förstår inte varför jag gör det, men är så himla skoltrött just nu. Jätte trött på skiten.

Sen när jag kommer hem, då får jag väldigt dåligt samvete. Och jag får typ "panik" eftersom att jag tänker att jag inte kommer kunna komma in på något efter nian.

Föresten, valde gymnasium idag, blir Sam/Dans på moveIt i gävle med babyMathilda. Och är man inte nöjd med sitt val kan man alltid välja om i mars eller Maj tror jag att det var. Alltså om man har ett giltigt själ. tror jag hon sa.

Usch skippade tre lektioner idag, får inte fortsätta såhär :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0