Draåt******************lilla du !

Det är nå damp med min data därför är texten så konstig med mellanrum och grejer

Alltså det finns EN person på den här jorden som kan få mig så irriterad! Som kan säga saker som gör att jag håller på att sprängas av ilska och man önskar att man var någon annanstans. Som kan va en sån fuc*in bitch så det är inte sant! Som kan tjata tills man tror ens hjärna ska rinna ut ur näsan och man får skavsår i öronen!

Den här lilla personen är min MORMOR!!:O Tro det eller ej, hon är en sån bitch :O

Som idag tillexempel. Jag var trött och hade ont i magen och skulle ut i köket och fixa lite makaroner och köttbullar. När jag kommer in i köket låter det såhär:

Mamma: Du ser inte speciellt sjuk ut gumman?

Mormor: Nej du ser inte sjuk ut alls.

(mitt tålarmod börjar redan sjunka)

Jag: Men jag hade så ont i magen i morse att jag nästan grinade.

Mamma: Okej, kanske var bäst att du va hemma då.


Mormor: Louise du får börja plocka undan på morgonen , flingorna&brödet stod framme när jag kom hit

 
Jag: Jag tar undan mitt, och när jag hinner tar jag undan Joels också, men han hade lämnat allt framme .

Mormor: Du hade väll kunnat tagit undan det ändå?

Jag: Så du tycker jag skulle ha krypit hit från sängen då? jag hade jätte ont i magen sa jag ju?



Mormor:  Du hade kunnat göra det nu.

( Det kokar inuti mig och jag blir jääävligt irriterad )
Jag svarar inte utan börjar gå mot trappen för att gå ner i källaren och hämta köttbullarna vi har i frysen.


 
Mormor: Tv:n stod på också. (riktat mot mig)

Jag: Jag kollar aldrig på tv:n där ute, joel kollade han skulle väll ha stängt av den?

Mormor: Han är bara 8 år

Jag: Så att trycka på en knapp är för avancerat för en 8åring?  Herregud han måste ju kunna trycka på en knapp fast han är 8.

Jag börjar gå ner för trappen, halvvägs hör jag mormors röst..

Mormor: Du verkar ju inte ha lärt dig en så...

OCH DET VAR DOPPEN, NU FÅR JAG DAMP!

Jag: (andas och räknar till 10 ) Ursäkta mormor?

Mormor: Ja, du stänger ju aldrig av din Tv

(Jag stänger alltid av min tv när jag är klar)



Jag: MORMOR VI HAR ETT LIV NÄR DU INTE ÄR HHÄR OCKSÅ DU SER INTE ALLT VI GÖR HÄR HEMMA OCH DU VET INT ALLT SÅ SLUTA NU!!!! (Damp anfall)

Mormor:  dfväfdkväg4o58ewkgf!!!!!!!!!! (skriker)



Och sen skriker jag och mormor i munnen på varandra tills hon går.
 Då kommer mamma fram till mig och säger att jag inte ska bry mig, Men jag blir så ARG! jag fattar inte hur man kan bli så irriterad på en person som man egentligen älskar. ökjlkhgfikuijmöok,'!




HAHAH seriöst SÅHÄÄR arg blir jag! :'D



Kommentarer
Postat av: din prins vem annars ?

hahah damp baby ? :O <3333

2010-01-18 @ 17:24:48
URL: http://danidee.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahaha, ursäkta men shit vilken bitchig attityd din mormor hade :o så kan min också låta, o jag får typ dampattack o då dampar mamma på mig, hehe.. hahaha men ändå, xd

ps. jag älskar ditt utseende!

2010-01-18 @ 18:20:01
URL: http://josefineah.blogg.se/
Postat av: oliviamiffobárn ((:

Haha, jag tyckte att björnen var lite gullig (a) <33

2010-01-18 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0