HAHA Joel :'D

Asså jag kanske missförstod det här med min lillebror :'D

Ni vet på MTV så är det en grej längst ner på tv rutan där det står typ vem man passa ihop med osv osv..
Så va det Chris brown - Crawl . På tv, så sa jag, den här är så bra!

Så sa joel helt plötsligt: Varför röstar du inte på han då?

Jag: HAAHAHAHA va!?

Joel: Vadå vad är dom där nummren längst ner då?

JAG: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

5 minuter senare blir det David guetta ft Akon - sexy bitch på tv:n och joel börjar dansa och skriker till mig:

SNÄLLA KAN VI RÖSTA PÅ DEN HÄR DÅ?!

HAHAHAHAHAHAH WTF DET GÅÅÅR INTE!! HAHAHAHAHAHA!

Cp :'D



Gammal bild på Joeeel


Kommentarer
Postat av: Pillan

HAHAH fan va gulligt!

2010-01-18 @ 18:14:25
URL: http://pillanmariaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0