Hemma:O

Blev hemma idag. Hade fixat mig sminket, håret, kläderna och allting. Men när jag skulle gå började jag må Ruskigt illa. Och då menar rjag verkligen illa. Antagligen pga min hjärnskakning jag fick i förrgår på ett mobbat sett hahahah ;p

Så nu sitter jag i soffan med mys sockorna på :) Mår lite bättre nu iallafall. Och eftersom att jag inte åt nått för jag mådde illa, så vart jag himla hungrig nyss, och tog lite fukost



Hihih gott :)

Och jag fick lov att äta maten på sängbordet eftersom hela vårat hus, även matbordet, ser ut såhär:



Även en julgranslåda och massa chiquita banana lådor upptryckta i kameran HAHAHAHAHA :'D

Och slutligen, mina sockisar :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0