Jag kan inte beskriva min kärlek för dig med ord.

Daniel Gallego Marin, Den personen vill jag aldrig förlora. Jag fattar inte hur du alltid kan få mig på så bra humör,  Jag förstår inte hur jag kan gå från att gråta och känna att allt är hopplöst till att känna glädje, på bara någon minut. Om jag är ledsen får dina ord alltid mig att torka tårarna och fortsätta kämpa med allting. Jag förstår inte hur du lyckas, hur du gör.

 Och du får mig alltid att vilja kämpa med allting, mina drömmar, skolan, mina föräldar.., flytten, ALLT . Du är ett enormt stöd, och även om vänner försvinner står du kvar hos mig. Du skulle inte bry dig alls om alla snackade skit om mig osv, jag vet att du skulle fortsätta älska mig iallafall.

Du är verkligen en ängel på jorden, och utan dig skulle jag aldrig orka. Tack för att du finns älskling, och för att jag alltid kan luta mig mot dig. Med små ord : Du är underbar.




Te Amo


Kommentarer
Postat av: BaBy

så jävla söt gumman , ja älskar dig skitmycket gullet , du betyder allt för mig älskling :D och jag kommer alltid finnas för dig på dom bra och dåliga stunder :) jag älskar dig gullet :D (L)<33333333333333333333333333333333333333

2010-01-29 @ 08:26:19
URL: http://danidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0