Jag ♥ Nya saker

Halloo

Har typ nyss kommit hem från gävle, varit hos älskling hela helgen . Jättekul , saknar honom redan hur mycket som helst :(

Föresten var jag mathilda och Daniel på Moveit skolan och USCH va äckligt och skabbigt! tänker INTE gå där iallafall. bläbläbläblä. Så nu har jag jättemycket ångest om vilket gymnasium jag ska ta, och jag har paniiiik'! känner att jag har ett jjääääävligt stort behov av att prata med Rita just nu  :(

Iallafall, när vi hade käkat på donken och kollat in moveit så drog mathilda och jobbade medans jag och Daniel shoppade lite hihi :) Han tycker det är jättetråkigt säger han (fast egentligen tycker han säkert det är jättekul hihi! ;) )

Och sen köpte vi godis på en skiitcool godisaffär som ligger bredvid Godistajm eller va den heter, affären hette typ karamell lagret, och såååååååå mycket godis dom hade!

Jag köpte en ny väska, ÄLSKAR DEN! och en ny parfym, en liiiten en :)
Christina aguileras By night. Luktar suuupergott !


Nya väskan&parfymen






Hahahahah sen filmade jag allt godis i godisaffären HAHAHA men har aldrig sett så mkt godis på samma affär :O Daniel skratta åt mig skit mycket :'D


Kommentarer
Postat av: prins

haha baby, det är skitkul och shoppa med dig , gumman dú vet att du kan alltid prata med mi´g gullet <333333333333

2010-01-24 @ 21:20:15
URL: http://danidee.blogg.se/
Postat av: Josefine

oj shit, inte lite godis :o

2010-01-26 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0