SPRÅKRESA

By the way, Idag bestämmde jag och Mathilda oss för att vi vill åka på språkresa, tänk va kul!
Vi vart skittaggade, vi satt och kollade i en språkrese tidning medans vi väntade på att hon skulle få välja gymnasium. Så kollade vi lite och jag sa att jag alltid har velat åka till spanien. Så vi kollade och det verkade väll bra, men vi tänkte lite, det var mest jag som ville åka dit, och jag ska ju kanske dit med Daniel , så vi bestämde oss för att kolla lite mer, men nu har vi bestämt oss att det blir... MALTA! :D

Ska ju vara så himla fint och härligt där borta:)
Men vi kan inte åka i år tyvärr eftersom vi måste spara pengar, men alltså.:

LOUISE+MATHILDA+SOMMAREN 2011 = MALTA

Jihoo längar redan :)



Kommentarer
Postat av: caleks@bdb

jag ska dit också ;o :D

2010-02-08 @ 16:10:47
Postat av: nessa

jag var på språkresa i malta förrförra sommaren. jättekul var det. vill verkligen åka tillbaka, så malta är ett bra val :)

2010-02-08 @ 16:14:16
URL: http://neeessa.devote.se
Postat av: nessa

hm.. de var massa olika aktiviteter som beachparty, sen åkte vi och badade där de var verkligen ljusblått vatten, jättefint var det. skola var det ju varje dag, skit tråkigt. man lärde sig inte så mycket, så rätt onödigt. men ja.. sen var de ju "disco" 3 gånger i veckan och sånt. ska ni bo i värdfamilj eller hotell?, jag bodde på hotell. och då fick man ju dom "olyxigaste" rummen. när vi kom in och bara smällde på kudden, så flög det damm. och låg en hög med smuts på golvet. skitäckligt. och sista dagarna av resan så var vattnet i poolen jätte äckligt, och smutsigt. så jag tror värdfamilj är bättre, och mera fritt. och då har ni ju inte ledare som tittar till er och sånt ;)

2010-02-10 @ 18:58:02
URL: http://neeessa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0