Jennifer Larsson



Jag kan ju börja med att säga att jag älskar dig otroligt mycket hjärtat.

Och jag vet inte riktigt om du förstår hur mycket du egentligen betyder för mig. Jag är så glad att vi står varandra så nära som vi gör idag. Det finns faktiskt inte ord för hur nära du står mig eller hur speciell våran vänskap är. Jag kan berätta ALLT för dig, det kan jag verkligen. Precis som du kan göra för mig! 

Du är inte som en "kompis" för mig längre, du är som en syster,så strarka band är det mellan oss, och dom blir allt strkare för varje dag tycker jag det känns som! du är den som jag kan berätta vad som helst för. Som aldrig skrattar eller kollar snett eller himlar med ögonen om jag berättar någonting för dig.

Många gånger har jag varit rädd att jag ska förlora dig, så många kvällar som jag har legat och tänkt på våran vänskap, som för tillfället är det finste och viktigaste jag har. Och jag är så otroligt glad. Vi kan vara så störd du och jag, hoppa omkring och dansa och skrika, men samtidigt kan vi vara så allvarliga. Som igår när vi låg i min säng och kollade varandra rakt i ögonen och berättade saker för varandra och det kändes i hela kroppen att du är min bästa vän!

Jag kommer alltid att försöka lösa dina problem, och hjälpa dig när det känns svårt. Och du finns alltid där för mig när jag mår skit också. Vi har varit riktigt irriterade på varandra ibland, tröttnat, det har hänt saker som egentligen skulle ha splittrat oss helt. Men vi har envist hållt ihop oavsett hur svårt det har varit, och det bevisar bara hur stark våran vänskap faktiskt är. Och jag kommer aldrig att släppa din hand, och jag hoppas verkligen inte att du bestämmer dig för att släppa min. Jag hoppas att den här vänskapen aldrig tar slut.

Är det något som har hänt är du alltid den första jag ringer, på en gång! För ingen kan trösta mig som du kan göra, med tanke på att du vet precis hur jag fungerar och vad jag behöver höra för att må bättre. Det är liksom som att alla problem försvinner ur världen när vi träffas. För då känns det som att " allt går att lösa på ett eller annat sätt". Det bästa är att vi tar hand och är rädd om varandra, och tar inget förgivet.

Och när jag är med dig känner jag mig självsäker, känner att jag verkligen lever! släpper loss helt och hållet och bara är oss själv gör vi, och det är det som är så skönt, att du älskar mig för den jag verkligen är. Även om jag kan vara riiiktigt störd, dryg, dum osv. Men du står kvar ändå och det är jag så glad över!

Vänskapen går inte att skriva ner på datorn, eller att försöka rita ner på ett papper, för det är så mycket mer! som man inte kan förklara knappt ens i ord.
jag kan inte ens skriva hur lycklig du gör mig eller hur stor min kärlek till dig är!

Jag älskar dig jennifer larsson!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0