Nothing Else Matters




Satt och lyssnade på lite metalica nu på morgonen, eller ja, min favoritlåt iallafall, "nothing else matters".

Då blir det automatiskt så att jag tänker på min kusin, Iza. Och just nu saknar jag henne otroligt mycket. Känner att jag verkligen skulle vilja prata med henne nu, det var så länge sen.

Får iallafall nostalgi känslor av att lyssna på dom, börjar tänka på när vi satt i hennes lilla rum, som just då var det mysigaste rummet i världen enligt mig! Mitt uppe i skogen i Dalarna, i ett hus, som är mer stuga än hus faktiskt. Har alltid avundats henne och sett upp till henne riktigt mycket. Hon har ju varit ungefär som en storasyster, och sin syster ser man väl oftast upp till?

Iallafall så satt vi där, och hennes lilla hund låg på golvet nedanför sängen, där vi satt och lyssnade på musik, och oftast ritade, eftersom att det är någonting vi båda två tycker väldigt mycket om. Och tittade ibland ut genom fönstret, där jag är van att se en bilväg hemma, men där är det bara skog. Riktigt härlig känsla, och nu spricker jag snart av saknad!

Så iza, om du ser det här kan du ju smsa mig, jag tror inte att jag har ditt nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0