Myspys

Igår så var jag först ute i Gävle och shoppade med Tobias, jobbigaste jag gjort på länge eftersom det var så förjävligt varmt! Men nöden har ingen lag, ellerhur? :)

Senare på kvällen så åkte jag hem till Emma för att vi skulle till högbo, så kom anna och vi cyklade iväg. Högbo var Mathilda och karin. Sen satte vi oss och hade piknick typ (stavning?) Jättemysigt! hade hur roligt som helst, sen kom jennifer, karin och hanna och senare kom Armin och carro. Men dom stannade bara i någon minut. 

Och SEN så badade jag anna och emma! alla andra var för feg, tihiii. 

Har ingen kamera, så jag snor två bilder från emma ;)

Jag, anna och karin



mmm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0