00:53

Eftersom att jag får kommentarer av emma att jag ska uppdatera känner jag mig nästan tvungen, haha ;)
Men jag håller med, uppdaterar jättedåligt. Och vet aldrig vad jag ska skriva heller.. :)
Men lär ju säga att jag sitter uppe och försöker plugga och pratar med hampus.
Har tydligen so-prov imorgon och jag har bara läst första sidan, Gr8.
-
Kan ju berätta vad jag gjorde i helgen, var först hemma hos cissi, chillfest kanske man kan kalla det. Sen skulle hennes mamma komma hem, så alla fick lov att dra. Men det var en annan fest så vi gick dit, det hände massa saker och en blev allt komplicerat och vill inte ta upp det på bloggen ;p
Iallafall, kommer nog massa bilder från det senare. Ska försöka plugga vidare nu, LOVAR ATT UPPDATERA BÄTTRE bye ♥
.
Gammal bild på mig

Kommentarer
Postat av: emma ramic

hihi känns som om mina ord har en inverkan på dig :D

2010-03-22 @ 20:30:22
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

hah:)

2010-03-22 @ 21:47:34
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: christian andersson

hehe ja det stämmer era jävla äckliga hundar

2010-03-23 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0