Daniel

Snälla du, sluta hänga ut mig på din blogg! Läste nyss ett inlägg som så uppenbart handlar om mig, och det är inte första gången heller. Du och jag är ingenting längre. Och du säger det också, men varför hålla på att skriva sånt om mig då? Du säger att du har kommit över mig osv. Men ändå måste du hålla på att skriva om mig på din blogg. Det är bara omoget och nu räcker det.
Du säger också att du 'glömt' allt vi hade. Snälla du, man "glömmer" inte, man kommer över.
Och att du hör saker om mig överallt och blablabla. Tror du inte jag hör saker om dig? men för det håller jag inte på att skriva om det. Jag har kommit över dig. Ska jag vara ärlig kom jag över dig jättefort, och hittade en annan kille. Vad spelar det dig för roll när du ändå säger att du kommit över mig? När vi gjorde slut blev vi två OLIKA människor, det var inte du och jag längre. Och då får var och en leva sitt liv som den vill. Det är så barnsligt att du ska hålla på att skriva på din blogg att jag hitta en kille dagen efter och allt vad du säger. GE DIG. Jag bryr mig inte vad du gör, och jag vill inte att du ska bry dig om vad jag gör heller. Men bara för att jag skriver det här så har jag inte 'glömt' dig. För det är klart jag har våra minnen kvar, och dom är jättefina. Men du förstör bilden jag har av dig när du håller på som du gör. Var tvungen att skriva det efter att jag läste ett inlägg på din blogg om mig, blir så irriterad. Så om du läser det här, Sluta. Vi är två olika männiksor med två olika liv, och du ska inte hålla på att skriva om mitt.
Och du behöver inte kommentera det här inlägget och börja tjafsa, det räcker med att du slutar skriva om mig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lol louise, hahaha jag bryr mig inte vad du skriver om mig .. hahah det är bara onödigt, hahaha och jag skrev om dig för jag ville säga till alla att du spelar inge roll för mig att jag orkar inte ens höra dit nanm , du får säga vafan du vill om mig, för mig spela inte skit vad du sägar hahaha, du vet ingenting om mig hahaha du vet inte ens om ja har gått vidare och det finns ingenting ja kan komma ihåg om det vi hade, sluta ge mer ved till elden, du är jag är historia, hahah du är roligt , hörs ;)

2010-03-20 @ 22:10:18
URL: http://danidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0