...

Jag förstår mig inte på dig, inte ett jävla skit. Fattar inte hur en person kan vara så jävla fittig, seriöst så har jag aldrig träffat elakare. Jag trodde verkligen att du kunde ändra dig, med tanke på allt du sa i början och allt du gjorde. Alla sa att jag skulle passa mig, men det sket jag i för jag tyckte om dig så jävla mycket, och det gjorde jag verkligen. Du har varit så sjukt elak mot mig, sagt hur dumma saker som helst, skitit i mig, ignorerat mig, sagt att du är glad för det du gjorde på kharma..
-
Och nu finns det inte ord för hur sårad och ledsen jag är, jag skulle ha lyssnat och slutat innan jag fick så mycket känslor för dig. Men du fick mig att stanna kvar när du sa att du saknar mig, vill inte säga hejdå, och till och med älskar mig.
-
Och jag gjorde inget fel mot dig, förutom att ha en kompis du inte tycker om. Vafan? en kompis, en person du skulle kunna hata även om det var du och jag, jag skulle aldrig tvinga dig till annat. Och hon betydde mer för dig en vad jag gjorde, eftersom att du lät ditt hat till henne förstöra det vi hade. Och det värsta är att det bara är därför. Och vad gjorde du mot mig? så jävla mycket mer, så kall, okänslig och riktigt jävla elak.
Nu är jag verkligen bruten på mitten, men det är du antagligen glad över. Så njut av det då. Igår gick mitt hjärta bokstavligt talat i tusen bitar, och jag kan fortfarande inte fatta att det var du som skrev dom där smsen som finns i min telefon nu. Vill man inte ha en person kan man bara säga det, och inte lägga till : du äcklar mig, jag hatar dig, jag vill aldrig se dig igen osv. För när har jag någon gång sagt något sånt till dig?
Och jag fattar inte varför men jag har fortfarande känslor kvar, och jag hatar det. Jag vill ha bort dom nu på en gång. Du är verkligen inte den jag trodde, inte ens i närheten. Och är inte arg, bara sårad och jävligt besviken.

Kommentarer
Postat av: emma ramic

they are boys, thats they way to function. tyvärr:/!!

2010-03-28 @ 20:08:42
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0