The best day of my life

Har haft en superbra födelsedag, verkligen underbar dag.
Vaknade imorse bredvid Evelina, och fick tårta till frukost. Drog sen iväg till skolan och stod i markan (cafeterian) med jane. Så jag behövde alltså inte ens jobba på min födelsedag, great:)
Kom hem och fick lite presenter, mer tårta och min favoritmat.
Jag fick en systemkamera och 2600 krornor. Önskade mig bara pengar, men fick en kamera av pappa också:O Thanks daddy(a)
lite av pengarna, och kort :)
Och senare blev det en ny mascara, nagellackborttagningsmedel och nagellack ;)
Och nu ska jag sova, Och måte säga TACK till alla som sa grattis idag ♥

Kommentarer
Postat av: sofia jansson

den dar mascaran kostar ungefar 60 kr har i polen!(;<3<3<3<3

2010-04-01 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0