Heartbreak city

Kom nyss hem från valbo. Har varit där med mamma och kollat på skor, dock blev det bara en snabbis eftersom att min dryga lillasyster hade bråttom hem så jag och mamma åker nog dit imorgon själva istället. 

Skolan gick faktiskt förvånansvärt bra idag! skönt, Nu ska jag gå ner på ica och köpa mig lite smaskiga chips, sen ska jag städa upp i mitt rum och förmodligen skriva lite mer på min engelska bok recension om Twilight. 

Hade en jättedålig kamera med mig till skolan idag, får se om jag kan få några användbara bilder ur den lite senare!

Kommentarer
Postat av: elioe

jag har en bok recention sak på twilight,om du behöver hjälp :))

2010-11-29 @ 18:27:46
URL: http://elinaeklundandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0