Min bästa vänner

♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.

Jag har3 stycken vänner som alltid finns där för mig i ur och skur. Som jag verkligen älskar! Tänker inte på några andra än Mimmi Mähler, Alicia Holmström och Armin Bisevac.


Mimmi Mähler.
Mimmi och jag blev faktiskt vänner ganska nyligen, men våran vänskap har redan hunnit utvecklats så pass mycket att jag verkligen kan säga att hon är min bästa vän! Hon finns alltid där, no matter what, vi umgås i skolan varenda dag! Och det är hon som får mig att skratta mig igenom dagarna. För fan i helvete vad kul vi har tillsammans! Mimmi är en person som jag kan berätta allt för, som nu vet det mesta om mig och jag är inte ett dugg orolig för att någonting ska komma ut för mimmi, du är bäst i världen, och jag hoppas att denna vänskapen ska hålla väldigt länge. För när jag tänker "bästa vän" är det ditt ansikte jag ser, Jag älskar dig mimso♥

Vi i brunnsberg, hos mina släktingar hihi



Min världens finaste!

Alicia Holmström

Alicia har jag känt lite längre än mimmi, men ändå inte så jättelänge. Alicia och jag kommer så otroligt bra överens och vi kan göra allt möjligt tillsammans. Vi festar, vi umgås med andra, vi har deeptalks, vi deppar tillsammans, vi har mysdagar och ja, gud vet allt. Och jag älskar det alltihop! När jag är som mest deppig och världen är svart så pratar jag med alicia eftersom att vi är eliter på att trösta och säga exakt dom rätta orden till varandra. Vi umgås inte riktigt lika ofta som jag och mimmi, eftersom att vi bor så långt ifrån varandra och det blir svårt. Men jag vet ändå var jag har henne och det är preciiis bredvid mitt hjärta. Jag älskar min alicia och vet inte vad jag skulle göra utan henne!




min söta lilla gosefis!


Armin Bisevac

Armin har varit min vän länge! I 6an och lite av sjuan umgicks vi med lina sara sarah och amanda jättemycket, sen i slutet av 7an-8an var det han och jag, har för mig att det var då? Tror det, sen gled vi isär, men han är min bästa vän och nu umgås vi igen. Vi går inte i samma klass längre, men han är fortfarande min lille gofis. Vi pratar mycket och umgås oftast på helger, då vi antingen festar eller har serious talks. Honom kan jag verkligen lita på, och han kan lita på mig, det vet han. Jag vet nog det mesta om honom, tror jag iallafall?;) haha. Han vet det mesta om mig också. Och han har varit min bästa vän ett tag nu och han är en riktigt underbar vän, när han inte är på dåligt-ret- humör ;)
haha. love u.






Sen har jag SJÄLVKLART vänner som är jättebra vänner och som är mina nära vänner, men kanske inte bästa bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0