Min dag

♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

Haha så jävla tråkigt eftersom att jag inte har gjort något alls idag egentligen. Vaknade runt 11, väckte tobias och vi gjorde toast. Sen somnade vi om, vaknade ett tag efter det, då kollade vi på tv. 

Sen har vi legat i min säng och läst massa bloggar, så började vi läsa Kissies bror, peters blogg. Har aldrig skrattat så mycket som vi två gjorde då, fan va kul det var. Nördade hans blogg i ett par timmar typ och kolla på tv och garvade ihjäl oss.  

Sen så skulle han gå ut helt plötsligt, för ca en timme sen nu, och han hade lovat mig att vara inne idag så då började vi bråka, så gick han. Då ringde morfar, pratade lite med honom. Gick och duschade i en halvtimme typ, så jävla skönt. Äter nu och ska snart plugga och fixa naglarna.

Sen ska jag skälla lite på tobias när han kommer hit också...hehe han får skylla sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0