Min första kärlek


♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Haha, den första killen jag var kär i var filip berglönn, men kan inte se det som en "första kärlek " eftersom att det inte var seriöst och vi var jättesmå! Sen har jag väl haft massa pojkvänner när jag var liten men det räknas nog inte haha.

Men min allra första riktiga kärlek var Daniel Gallego, och han var verkligen hela mitt liv då!






Vi var tillsammans förra året. Eller förrförra och förra eller vad man ska säga haha. Var iallafall tillsammans i 1 och ett halvt år. Träffades faktiskt när jag höll på och konfirmera mig, och så var vi på nå läger. Och på samma läger så var det en grupp från skutskär. Blev snabbt vän med några av dom, och jag och julia åsberg var jätte nyfikna och sprang omkring deras hus haha. Skit töntiga 

Iallafall så började vi prata, bytte nummer och börja prata och träffades, och ja ni vet ju hur det är. Han bor i Skutskär och är ju från Colombia vilket jag tyckte var skitcoolt hehe. Hans familj och han pratar ju spanska hemma och så. Vi kunde dock bara träffas på helger eftersom att vi bodde så långt ifrån varandra och det kostade 100 kr att åka buss fram och tillbaka. Men trots det så höll vi ihop så länge som vi gjorde!

När vi var hemma hos honom så kollade vi film i hans rum, var ute med hans kompisar, eller så försökte jag lära honom mer svenska, och han lärde mig spanska, eller så berättade han massa jättespännande historier från när han bodde i colombia och costa rica, vi åt hans mammas JÄTTEGODA colombianska mat. Godaste maten jag någonsin ätit! Eller så var vi hemma när hans mamma hade "spanska fester" hemma haha. Jättetrevligt, och världens gulligaste föräldrar har han!

Vi gjorde väldigt mycket saker tillsammans, och vi delade varenda känsla och tanke med varandra.

Vi hade det för det mesta bra men det var jobbigt med avståndet. Tillslut tröttnade jag och det blev slut, vilket var hemskt! Han kom hem till mig och jag fick tvinga mig själv att tänka på att jag inte orkade med det mer, eftersom att jag mådde jättedåligt när jag inte träffade honom. Men efter 2 månader blev vi tillsammans igen. Fast då höll det bara några månader då jag insåg att jag verkligen hade tröttnat och inte klarade av det, då blev det slut igen.

Idag är vi vänner, för han är en bra och väldigt snäll människa! Och självklart kommer han ju alltid vara speciell för mig eftersom att han alltid kommer vara min första kärlek :)



Kommentarer
Postat av: Daniel Gallego

haha,första gång jag går in på din blogg på typ fler månader och det första jag ser var massa bilder på mig.. min första tanke var "WTF, har jag gjort nurå?" men när jag läste så hade inte jag gjort så mycket, tack Louise det var jävligt bra beskrivning om vårat gamla förhållande, jag vill bara säga några saker.. trotts att det var kämpig och jobbigt för varje dag det gick och det var jobbigt varje gång du var ledsen och höra dig gråta så kunde man inte göra så mycket en bara finnas där för dig igenom telefon och sms,jag kan säga att jag grät varje gång jag hörde dig gråta.. jag kan också säga att du gav ljuset och glädje i mitt liv, om jag någon sin träffa dig (nykter hoppas jag)skulle jag säga hur mycket tacksam jag är för dom underbara månader jag fick vara med dig.

Det var kul och läsa din blogg, kanske borde läsa din blogg den oftare hehe!

2010-11-26 @ 06:53:46
URL: http://kiidzz.blogg.se/
Postat av: Daniel Gallego

haha,första gång jag går in på din blogg på typ fler månader och det första jag ser var massa bilder på mig.. min första tanke var "WTF, har jag gjort nurå?" men när jag läste så hade inte jag gjort så mycket, tack Louise det var jävligt bra beskrivning om vårat gamla förhållande, jag vill bara säga några saker.. trotts att det var kämpig och jobbigt för varje dag det gick och det var jobbigt varje gång du var ledsen och höra dig gråta så kunde man inte göra så mycket en bara finnas där för dig igenom telefon och sms,jag kan säga att jag grät varje gång jag hörde dig gråta.. jag kan också säga att du gav ljuset och glädje i mitt liv, om jag någon sin träffa dig (nykter hoppas jag)skulle jag säga hur mycket tacksam jag är för dom underbara månader jag fick vara med dig.

Det var kul och läsa din blogg, kanske borde läsa din blogg den oftare hehe!

2010-11-26 @ 06:59:46
URL: http://kiidzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0