Mina syskon

♥ Dag 3 – Mina syskon.

Jag har två syskon. En lillasyster som heter Johanna och som är 14 år, och en lillebror som heter Joel och är 9.
Jag och Johanna hatade varandra när vi var små, och mamma har berättat att när dom inte hade döpt henne än så låtsades jag att hon inte fanns, klev på henne, la mat på henne osv haha.

Sen när vi blev lite äldre sa vi till varandra att vi ville att den ena skulle brinna upp, eller bli överkörd (jätte hemska) haha. Hon ville vara kille förut, klädde sig i pojkkläder och klippte håret jättekort. Och jag försökte förgäves att få henne att leka med barbies med mig, eller klä på henne tjejkläder. Om jag lyckades så tog hon ändå med sina pojkkläder till skolan och bytte när jag inte såg haha. Men nu är vi jättenära varandra och berättar i princip allt för varandra!
haha lille johanna

Såhär ser hon ut nu!

Joel och jag har inte varit nära på samma sätt. Jag var väl som en liten mamma åt honom när jag var liten haha. Tyckte att det var kul att klä på honom och mata osv. Ungefär som en docka ;) Nerå, men han och johanna är ganska lika så dom har alltid lekt tillsammans och så medans jag inte velat. 

Och johanna och joel har ärvt sitt utseende från mammas sida av släkten medan jag ärvt min pappas.

En liten joel!

Nu :)



Jättesöt bild på joel och hans kompis angelina!

Här är en bild på mig och johanna i somras när vi var i göteborg!

Gammal bild på oss


Har tyvärr knappt några bilder tillsammans med Joel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0