Presentation av mig själv

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv

Louise Karlsson heter ju jag som ni antagligen redan vet haha. Född 31 mars 1994. Bor i lilla Sandviken, men kommer från Dalarna och har då hela min släkt där uppe.

Jag går linjen HP på bessemerskolan, gillar inte skolan alls och kämpar mig igenom den, och tycker att det är svårt att hänga med men försöker såklart..när jag orkar. När jag är i skolan känns det som att jag och mimmi har 1000 andra viktigare saker att prata om, så mycket tid pratas och skojas bort, hehe. Men som sagt, jag kämpar på och satsar på bra betyg iallafall;)

Men en sak jag älskar att göra är skriva och läsa. Att skriva noveller är någonting jag tycker väldigt mycket om. Och att läsa böcker är någonting jag gör i stort sätt varenda dag.( noeeRd ) Har faktiskt ingen som helst aning om vad jag vill bli när jag blir stor. Eller ja, såklart dom där basic tjejdrömmarna, modell och sångeska. Det har jag alltid velat bli men sångkarriären kan jag stryka på en gång, och modell. Nja jag vet inte jag.

På vardagarna är jag antingen hemma och pluggar, umgås med min pojkvän tobias eller träffar någon kompis. Jag är för det mesta glad och sprallig, väldigt pratglad också, men har ju som alla andra dåliga dagar då jag är lättirriterad och arg.

Jag bor just nu i en lägenhet på stan men min mamma och mina två småsyskon joel och johanna. Min pappa har jag knappt någon kontakt med längre vilket jag tycker är riktigt jobbigt. Men det är som det är.

Hmm, något mer? Jo, jag har en hund som heter Nikita som är världens gulligaste. Tyvärr går hennes liv ut på att försöka äta upp vårat marsvin, Bull! Sen har vi en häst också, en islandshäst som är skit go och ser ut som en nallebjörn. 

Jaa, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, så det får väl räcka då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0