Min kärlek

♥ Dag 5 – Min kärlek.

När jag tänker på kärlek tänker jag självklart på min familj och mina vänner. Men först och främst tänker jag på min pojkvän Tobias Gunnarsson.


Vi blev tillsammans i somras. Det hände lite saker haha, sen började vi prata, på sms först såklart, men sen började vi ringa varandra, träffas ofta och det var ungefär det som hände. Och vi kände båda två att vi tyckte om varandra och vi blev tillsammans ett tag efter det. Vi umgicks mycket men även med våra vänner. 

Jag fick höra att jag skulle ångra det och att han bara skulle såra mig. Även massor med rykten. Och det var lite jobbigt i början då jag inte visste vad jag riktigt skulle tro på eller inte. Men han bevisade att jag kunde lita på honom.



Sommaren gick och nu är det vinter. Nu är även vårat förhållande bättre än någonsin. Vi berättar saker för varandra som ingen annan vet, vi litar verkligen på varandra och vi har roligt när vi umgås. Oftast är vi hos mig, nästan alltid faktiskt. Vi kollar film, myser, skrattar städar åt mamma (haha), busar, kittlas, jagar varandra, skrattar ännu mer, leker med mina syskon, fixar egen mat, handlar kläder haha inte så värst ofta eftersom att han inte vill följa mig och shoppa, men jag förstår honom, det tar 1000 år. 


Det finns miljarder fula bilder på oss på min dator och min kamera, men dom vågar jag inte visa eftersom att vi alltid tar fula kort när vi är nyvakna eller hur slitna som helst! hahaha



Och även om vi självklart småtjaffsar ibland och bråkar om småsaker och tröttnar om vi träffats ALLDELES för mycket så är jag lycklig med honom, det är jag verkligen! För jag älskar honom och jag vet att han älskar mig, det märks så bra. Kan inte annat än le när jag skriver det här eftersom att jag verkligen är så glad att jag har Tobias. Och eftersom att jag har det lite struligt hemma så stöttar han mig alltid, och jag mår alltid bättre när jag är med honom, det känns alltid som att mina problem blir mindre.




Och när han säger t.ex. Jag vet exakt vad jag ska ge dig i julklapp älskling! eller jag älskar dig mest i hela världen, eller du är så underbar mitt hjärta och jag vet att jag vill spendera flera år framöver med dig. Så får det mig att känna mig som världens lyckligaste.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0