Bronze

Hallådär, förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp! Idag slutade jag efter lunch så jag passade på att handla lite på vägen hem. Gick och handlade två hudkrämer, hårfärg och en dagkräm till ansiktet.

Nu när hösten har kommit och sommarbrännan förvinner är det lätt att man känner sig blek. Och det är det väl ingen som vill ? så jag hittade en bra dagkräm, den ger nämligen lite färg till ansiktet också. S man kan gå osminkad utan att känna sig som ett lik. Såhär ser den ut, hoppas att den är bra!




Köpte även 2 stycken hudkrämer. En med lite färg i och en vanlig



Sen färgade jag även håret igår, sjukt snyggt blev det! älskar mörkt hår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0