Fiesta!

Har inte bloggat på ett tag nu, men kan ju börja med att berätta att jag var på fest i Lördags. Åkte dit med erika alicia och linnea. Hade jättekul till en början tills en tjej börja bråka med alicia och det blev kaos! Mitt i allt så råkade alicia slå igen en balkongdörr på min tumme. Så nu har jag brutit tummen! Min bästa vän bröt alltså min tumme haha! Jaja hade iallafall jättekul förutom det. Sen kom tobias och hans kompis och hämtade mig och vi åkte hem till mig. puss♥
tummen..



Bilder från festen:

massa tjejer som dansar, jag i rosa linne med " hål" i ryggen och laggtights


Linnea och alicia


alicia erika och malin


linnea jag och alicia haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0