Hollywood

Kan ju berätta om min dag... som egentligen inte är något speciellt alls eh-eh. Gick till skolan, men gicck hem efter en timme av vissa skäl. Här hemma låg tobias i min säng och sussa. Kröp ner där en stund men senare gick jag och satte mig vid datan. Har gjort lite matte och nu ska jag nog äta lite. Justja har ätit suupergod gräddkola-glass också! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Hoppas på att tobiii kommer hit när han slutat jobbet, men jag vet inte hur det blir idag, kanske, kanske inte. Sen ska jag även prata lite med mimmi och antagligen springa upp till carro en snabbis och hämta ett par leggings. Så ser det ut, nu ska jag läsa! pusspuss!


Haha kanske var 14 år här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0