Insparken

Var på insparken igår! Hade a good time ett tag, men lite senare hände det lite saker. Men det behöver vi inte gå in på, kan ju säga att jag hade iallafall jättekul först!

Kvällen började med att jag och mimmi förade hemma hos mig för jag var ensam hemma, vi hade sjukt kul! Sedan skulle vi till bussen, så vi sprang för att hinna med halv nio bussen, men väl vid busshållsplatsen så kom vi på att vi hade glömt biljetterna... Så vi gick tillbaka och hämtade dom och gick sedan tillbaka till rese för att ta bussen därifrån . Och där var det folk må jag säga! Alla trängde in sig i bussen haha. 

Sen gick dom flesta till estraden, det gjorde jag och mimmi också, och gissa vad som hände då! Min klacksko GICK AV! Som tur var så hade jag mina converse i väskan iallafall. 

Väl där dansade vi och hade kul och vi drog hem vid halv 2 :)

skååål!


mimmi och jag! ser så konstig ut på den här bilden haha, typ lömsk ;o



mims♥


mee


haha, nykter..


Mina underbart snygga skor innan vi åkte till gävle, buhuu :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0