Eftersom att jag missat några dagar..

Hoppar över "din största dröm" eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva där. Har väl drömmar men inte riktigt någon livsdröm kanske, skriver väl den om jag kommer på något:)

Dag 7 - Några bilder på dig och dina vänner.




Har sorgligt nog bara den här bilden på mig och alicia tillsammans även fast vi är väldigt nära vänner. Finns säkert några fula festbilder som jag inte vågar lägga ut på oss haha..



haha vidriga...







Dag 8 - Ditt favorit klädesplagg just ju.

Det får nog bli min nya jacka, och skor om det räknas som jag inte har någon bild på.




Dag 9 - Ditt fullständiga namn.

Anna Louise Christina Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0