Fråga&Svar - Löshår



Svar: På http://www.rapunzelofsweden.se/ får man jättebra löshår kan jag börja med att säga. Och ja, man får mycket löshår, jag har själv ganska tjockt eget hår, och ändå syns det inte när jag har löshår. Men det där med färgerna är ju olika. Jag får oftast rätt färg, men jag har ju mörkbrunt hår och det är en lätt färg. Det är ju svårare om man har t.ex. slingor eller någon speciell blond. Men om jag får fel färg är det oftast inte mycket alls utan då brukar jag bara färga det någon nyans mörkare. Om man är lite osäker och inte vet vilken av två stycken färger man ska ha, så ta den ljusare! För då är det bara att färga om det skulle vara fel. Eller så kan man ju skicka tillbaka och beställa nytt, men så tålmodig är inte jag! ;)


Kommentarer
Postat av: emma ramic

spara ditt hår ist mannen :D

2011-04-28 @ 21:14:13
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0