Jennfi och mej

Har precis beställt nytt löshår, skönt! Vill inte gå runt med ett fågelbo i huvudet. Idag har jag iallafall varit i skolan, nyhet? haha, neee. Vet inte ens varför jag skriver det varje gång. 

Jennifer var med på min sista lektion som är över 2 timmar lång..! Sen gick vi iväg till donken och delade på en cheeseburgare hahah, pratade och pratade gjorde vi. Så oerhört roligt och skönt att prata med henne, vi förstår varandra så bra. Ska nog sova nu, kan knappt hålla ögonen öppna.... kommer få sitta uppe all night long och plugga sen....

Bild från förra sommaren på mig och jennnifer..haha♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte kolla med dig, när du beställer löshår ifrån rapunzelofsweden får du alltid rätt färg och är de mycket hår? :)

2011-04-28 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0