Om 100 år är vi stjärndamm

Vilken dag, den här dagen har varit ingenting, ingenting alls. Har suttit i sängen, fipplat lite med min älskade kamera, tänkt på hur viktigt det är att jag ska plugga - inte gjort det. Vilket resulterar i lite ångest - inte roligt. Måstemåstemåste plugga lite. Meeen det gör jag inte iallafall. Tittar ut genom fönstret och förbereder mig inför en helvetisk dag imorgon..- skoldag. Men det är bara att stå ut, som sagt, en dag förbi, en dag närmare sommarlovet.

Veet inte vad jag gör med munnen, men kolla noga så ser ni små fräknar i mitt ansikte! charmigt va?;) haha, jag tycker att det är jättegulligt med fräknar och dom är varmt välkomna till mitt ansikte igen, får jättemycket fräknar på sommaren, eller inte jättemycket kanske, men en del:) Har dessutom inget löshår på bilderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0