år 2011

Idag är sista dagen på 2011, och det känns så jävla sjukt haha. Mitt 2011 har varit både bra och dåligt men det bra har övervägt det dåliga. Jag har bytt skola, fått många nya vänner, varit glad, varit lycklig, till och med kanske varit  kär, varit ledsen, gråtit, varit utomlands, gjort slut, festat, levt, träffat nya idioter (som varje år), älskat, hatat, varit osams, blivit sams, varit jävligt brun, tagit bedövnings spruta hos tandläkaren för första gången, flyttat..  och nu när jag tänker efter så har jag verkligen haft roligt i år! 

Bilder från 2011

Första dagen jag cyklade till skolan i typ mars eller nått

Hade köpt nytt linne

Var hos marie i stockholm med cissi




Fyllde 17



Stress lagade mat med mimmi och fick stekolja i hela ansiktet....aj

Lyckades sminka över brännsåren och vi åkte på järbofest

Skolavslutning


Jag och Tobias åkte utomlands




Sommarjobbat i kyrkan med alicia



Var brun




Festade och träffade många nya vänner, träffade filip, blev vän med kasper och blev vän med amanda, blev "sams" med erika efter en lång tid av töntit surande på varann










Var i stallet


Firade mormor

Köpte nya skor

Blev sams med emi




Hade kul med mimsan


Umgicks sjukt mycket med alicia





Firade midsommar i dalarna





Har så sjukt mycket mer bilder men nu orkar jag inte ladda upp fler..godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja uppdatera nu då

2012-01-02 @ 19:58:55
Postat av: evelina

uppdatera nån gång dåååååååååååååååååååå. dö

2012-01-04 @ 00:14:27
Postat av: Amanda

Saknar dig hjärtegull! Vi måste ses snart var månader sen sist! :o inte bra!!!

Vad sägs som nu på lördag? :D

Dock fulaste bilden på mig från din mormors födelsedag haha ser flintis ut :(

Puss <3

2012-01-06 @ 02:10:51
URL: http://afberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0