I sommras....

.. Var jag mycket med simon och pontus


...vi lekte hiphopare


..och hade roligt med jennifer, ahah kan inte sluta skratta åt fille på den här bilden



Jag, jennis och pontus på stranden tidigt i somras



..Solade jag mycket, och läste väldigt mycket



..Drack jag mycket gott och var ute mycket



... var jag i andreas stuga med jane och han





..Det var grönt utanför fönstet


var på picknik med tjejsor


..Blev jag tillsammans med tobias



Var i älvdalen med evelina..











.. Åt jag massa goda saker!!




.. Var jag i Göteborg med mamma joel och johanna hos mammas kille för första gången


där åt vi också massa gott


...Och jag knäppte fina kort







...Var jättekär


köpte jag nya skor


..Kom jag hem och åkte nästan direkt till dalarna, till mina kusiner, lekte med min kusins hamster haha






..Vi badade även mycket där, haha en bild på min syster



..Min farfar är silversmed, så vi fick jobba hos honom och göra varsin ring, ser simpla ut med det var skitsvårt att göra dom, tog en hel dag!



..På vägen hem blev det världens oväder.. Det välte ett träd alldeles framför bilen och flera stycken runt oss, regnade så mycket att man inte såg ut genom rutan och blixtrade varannan sekund. Man såg inte en meter framför bilen, det var det värsta jag har varit med om, trodde vi skulle få ett träd rakt egenom bilen, och det var allt bra nära! Så vi var tvugna att stanna, vi hade inte ens tagit oss ut älvdalen på över en timme, och det är bara en liten by! Iallafall så var vi tvugna att stanna och det var precis som att det var natt fast det var mitt på dagen. Så kollar jag ut genom fönstret, vad tror ni jag ser då? jo det står häxbränningsplats på en träskylt där utanför bilen. Så vi har alltså stannat på en plats där de brände häxor förr..


haha"bra" bild på skylten


..Kom hem till den här muppen som hade varit jätteorolig och trodde vi skulle dö, fast det trodde jag också, aldrig varit så rädd!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, älskar att både du och johanna har helt omplåstrade fingrar på bilden med era nya ringar, visar ju hur mycket ni slet för att få till dem, haha! ;d

2011-02-15 @ 17:45:53
URL: http://oliviavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0