" Jag är kär"

Frida kom in till mig idag och såg lite frågande ut och frågade:

Louise, är du kär i Tobias?
Jag: Ja det är jag.
Frida: Är han kär i dig?
Jag: haha jaa
Frida: alltså... jag är kär i joels (min lillebror) kompis ... men jag tror inte han är kär i mig
Jag: haha jaha, vilken kompis då?
Frida: Linus..
Jag: jaha men du kan ju fråga joel om han vet om linus är kär i dig?
Frida: Neej, joel kommer berätta för linus då..
Jag: men säg att han inte får det då så gör han nog inte det
Frida: Jo för förut en gång när jag sa att han inte fick säga en sak så ljög han och sa att han inte skulle göra det så sa han det ändå:(
Jag: Men säg att det ät topphemligt
Frida: okej... men om han berättar för Linus tänker jag hitta på en sak om honom...Jag tänker säga att han är jättekär i en snigel.
Jag: HAHA!
Frida: *jätte allvarlig min*

Haha lite söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0