Söta rara underbara





Svar: På mig och tobias alltså, haha nja jag har inte så mycket bilder på oss, eller jo jag har väldigt många men det är väääldigt fula bilder som jag tyvärr inte kan visa hahah, ni vet när man ligger och kanske kollar på tv helt osminkad och sliten så ligger kameran på bordet så tar man den och knäpper på varandra för skojs skull och gör världens äckligaste miner haha! Har faktiskt några stycken sen i somras men dom ligger på min andra dator. Annars har jag ju bara dom här (som går att visas för människor haha):






haha hans ben ser vidrigt håriga ut på den här bilden! fattar inte hahhaha

haha första biklden på oss, värdelöst när man inte ens ser någons ansikte haha

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Mysiga bilder :)



- Tack så mycket! Hoppas du har en fin dag och får en toppen kväll! KRAM

2011-02-08 @ 16:38:13
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0