Bella´s lullaby

Var nyss på aga för första gången i mitt liv och åt ;) Åt en Tarzan, fan va gott det var. Jag och Tobias satt där ett tag och pratade och så sen skulle han till stan, och jag hem igen.. och här sitter jag! Han kommer tillbaka klockan tio, så jag har några timmar ensam vilket är väldigt skönt, för det behöver man ibland även fast man är vääldigt sällskaps sjuk... som mig:) Hatar att vara ensam. Men ibland är det skönt.

Så jag ska iallafall plugga lite, måste vara klar med typ 6 svenska uppgifter tills på fredag, och vi går sent varje dag i skolan nu så det blir jäävligt tight. Fan va drygt! usch. Sitter iallafall och äter indian-glassar! Kommer ni ihåg dom? Jag åt dom iallafall jättemycket när jag var liten, dom där vita med strössel i massa olika färger, bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0