JFR.se

Satt och klickade runt idag och kom in på en sida som säljer smycken. Sjuukt fina, fastnade på en gång. Hittade minst 100 smycken som jag själv skulle vilja ha. Både halsband örhängen ringar och armband. Grym hemsida, jättefin och stilren design och lätt att hitta på sidan är det också :D Älskar ringarna, plus att dom har dubbelringar också, och det är så snyggt. Tänker nog beställa någonting när jag får pengar på torsdag.



Och även om jag är helsåld på ringar så blev jag nog ännu kärare i örhängen när jag såg det här! Bloggerskan Lisaplace har ju ett, skitsnygga enligt mig! Sidan heter iallafall www.JFR.se. Klicka HÄR för att komma dit. Ta er en titt ni också, dom hade väldigt mycket i olika stilar som nog passar de flesta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0