She's so much more than you're used to

åhej, har städat i över en timme nu för att tänka på annat än mitt dåliga humör. Har fortfarande ont i magen och är dessutom på dåligt  humör, Good combination....? Tänkte gå och baka en kladdkaka men nejnej då har vi inte något socker?! socker har man väl alltid?

Är nästan så desperat att jag har lust att springa till grannen och fråga efter lite hähä. Ska nog gå och göra lite pommes, känns ju som att jag äter hela tin!!!!, det enda jag skriver om på min blogg i alla fall;)

Har tänk på en sak också, nästan alla skriver ÄNDA när dom menar ENDA, ända betyder rumpa bara så ni vet:D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

grymt snygg blogg! Allt bra med dig? Kram :)

2011-01-25 @ 22:34:59
URL: http://perfectbeaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0